Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


cinta yang tidak pasti

Friday 1 January 2010 | 09:09:00 | 2 comment(s)

hmm, cinta. cinta tu kadang kala menyakitkan. tp membahagiakan.
mcm mne tu. ceh, mcm bgus je. huhu.
aku tulis post ni bkn nk bermadah pujangga. intro je tu.
haha. merepek je. xp.

dsebabkan 2010 da pon menjelang, aku nk share la angan angan aku masa lalu. haha. angan angan 2 thn lps utk thn 2010 ni.


kisahnya begini. eceh.
aku pernah kata kat diri aku yg aku ingin memiliki cinta tahun ni.
yup. aku juga insan biasa yang ingin disayangi. girl who want to have boyfie.
~ aku ckp ni bkn aku desperate tau. ta de kena mengena. okae. sambung...


aku pernah berangan yang aku nak sgt mempunyai teman yang mana teman tu la yang akan jadi my hubby.
together forever until death do us apart. ahaks! jiwang sekejap. keh keh. :D.
tp mampu kah impian tu menjadi 1 kenyataan?
adakah aku juga berpeluang menemui cinta tu thn ni? huhu.
adoyai. aku bknnye mengharap sangat tp tu la lumrah manusia.
aku tak kisah, de ke tak de.
tp kadang2 bile da lme m'bujang ni. kui kui.
ble single mingle ni, terfikir jugak nak berteman.


ta pe la. lupakan je. aku tak nak cari, let it come naturally. baru ummph. haha.

hmm, i keep wondering, who'll be my future better half? huhu. sudah2 la tu weh. ;D



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.