Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


debar.

Friday 29 January 2010 | 14:51:00 | 0 comment(s)

alahai, esok aku kena uruskan kwd. xnk!!
debar la. takut kena marah dengan jurulatih. hrp2 la tak de pape.

kak sarah: aida, g PICC x esok?
aku: x.

kak sarah: esok bertugas boleh?
aku: pentadbiran / kwd?

kak sarah: kawad.
aku: ok.

hua!! dgn berat hati nya aku kata ok. klu ckp xnk, tak de reason. ouh, sakit la. aku tak nak.

bdk laki takkan diorang tak de esok? sruh la nizam ke, zahid ke. diorang pon alpha gak.

da agk da bile kak sarah tnye mcm uh, msti sruh orang amik platun esok. boleh ke tak ni?

alahai, bg la org pentadbiran. sruh la raihan / ana yg jadi dlu. diorang da pentadbiran. aku blm lg. huu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.