Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


it's just a dream.

Monday 11 January 2010 | 15:43:00 | 0 comment(s)

i got a dream this morning. mimpi buruk for me. sampai sekarang, aku fikir pasal tu. bagitau tiqa, tiqa sruh janganlah fikir macam tu. kita takkan macam tu la. mimpi je.

hmm, aku tak nak fikir. tapi aku rsau, kalau kalau mimpi tu jadi kenyataan.

dpendekkan cerita;

'aku lepak kat luar kelas. dicuit oleh N suruh masuk kelas. aku masuk tengok2 dia tak cop tempat utk aku. aku rasa terpinggir sangat. aku terpaksa duduk sebelah Z. hmm. sepanjang kelas, aku diam je. N dengan T tak cakap pon dengan aku.

bile madam break for 5 min, semua keluar. aku sorang kat dalam. pening kepala. sedang dalam memejam mata tu, N tegur aku. aku punya la merajuk, terus blah. aku luahkan tak kepuasan hati aku. aku marah dengan diorang. diorang macam da lupa aku.'

then, aku terjaga dari mimpi pendek aku. aku fikir pasal tu. keadaan kitorang lebih kurang sama dengan mimpi tu. cuma kitorang still lagi kawan tapi da tak serapat sem 1 dlu.

aku ttanya tanya, adakah sbb aku asyik fikir pasal hal ni sampaikan da terbawa dalam mimpi @ mimpi tu akan jadi realiti?

haih, janganla sampai betul2 jadi kenyataan. aku da memang rsa sorg2 ni. klau betul2 jadi, memang sorang la aku.

aida, it's just a dream la. dont think it too much.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.