Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


kekecohan awal pagi @ teratai

Monday 11 January 2010 | 15:13:00 | 1 comment(s)

kriiiiiiiingggggg! aku terjaga. pe hal la alarm kecemasan ni bunyi. kacau tidur aku betullah. aku sambung tido balik. sebab ingatkan ta de pape. then, akk sebelah ketuk pintu, kejutkan kitorg.

'turun, bw brg2 berharga sekali. de asap kat toilet aras 6'.


hah, de asap? no wonder la alarm tu bising. bergegas la aku tukar bju turun bwh. Tak lama lepas tu, kenderaan bomba pun datang. 2 buah. hai, macam serius la plak.

pukul 7.10 pagi barulah kitorg naik. ta de pape sangat. dorang dengar bomba tu kata punca mgkin dari pancuran air kat blik. mgkin de air menitis. alahai, ta paham aku. biar la, yang penting masuk bilik, baring then tidur. huhu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.