Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


continue...

Tuesday 23 February 2010 | 16:20:00 | 0 comment(s)

3rd day, sabtu.
bgn pagi rasa pening. selesema, sejuk sangat.
pagi uh after sarapan, tukar bju basah. pe lagi berkayak la.
excited tp risau gak. orang cepat panik bila masuk laut ni. kuikui.

separuh saty, separuh berkayak.
jauh gak la. penat. berkayak ke pulau yang diberi nma 'pulau ini'
pelik betul nama. ni mesti diorang yang mereka ni.
keliling pulau ini, then masa utk bersnorkelling.
aku tak berani. so aku just mengapungkan diri je. huhu.
lagipun, selesema makin teruk. panas plak tu.

then, pakcik bawa kitorang tengok gamat. geli giler.
aku lari, jerit bila pakcik nak acah aku. geligeli.
abis je, kitorang wat 1 round pusing pulai ini, then patah balik ke kem.
aku da strt gelabah bila kayak aku ngan syira da gerak jauh. lari dari tempat sepatutnya.
penat la dayung. tgn da terluka. setiap kali mendayung, tgn tergesel dengan kayak.

cuaca sgt panas. selesema aku makin teruk. pening sangat.
lepas mandi, aku tidur. aku da rasa tak larat.
so aku decide aku tak nak join kayak petang tu.
lps mkn ubat, aku sambung tidur.

mlm tu, tak perlu masak. mkn luar je.
aku order nsi goreng kg ngan abc. [btuk2 pon nak mkn abc]. huhu.
tggu punye lama la mknn nak smpai.
aku mkn separuh je. separuh lagi bungkus.
jln2 tengok kedai. alahai, de 1 dress pantai tu cantik sangat.
tp aku tak ckup duit. bw ckit je.
rntai yang minah saleh jual pon cantik. tp confirm mahal. tahan je la.

padah makan abc, kepala aku berdenyut kuat.
jln mcm nak tumbang.
mula2, aku nak join war game. tp dsbbkan pening sgt2, aku tarik diri. tidur je dlm khemah.
kul bpe ntah, aku terjaga. terkejut tetiba de siren.
khemah plak elok je terbuka. aku free hair kot.
dlm kepayahan, aku pkai tdung. zip khemah. smbung tidur.

last day, ahad.
demam kurang cikit. sejuk sangat.
bgn pagi, kul 650 am, terus mandi. then tlg tengok org masak. huhu.
tak tau nak wat pe da.
then, sarapan. sedapnye makan roti ngan smbl ikan bilis. nyumnyum.
da mkn, kemas2. lepas tu balik.
bye2 kem teluk nipah.

smpai jeti, naik bot. gerak balik ke lumut.
kitorang diberi pelepasan utk berjalan2 & membeli sourvenirs dari kul 1115 am - 130 pm.
kepala da pening. tambah lagi pening, tak tau nak bli pe.
las2, beli 3 gelang utk 3 sekawan. aku, waheeda dan tqa.
keychain utk fmily.
tak mkn langsung. minum abc ngan carrot susu.
tak larat nak mkn. tp lg pening sebab mnum ais & bersusu.

naik bas, terus tidur. smpai shah alam kul 500 pm.
the end.....


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.