Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


ic skuad.

Monday 1 February 2010 | 23:36:00 | 0 comment(s)

sabtu lepas, macam yang aku da post entry b4 ni, aku dtugaskan utk mjadi ic skuad bg platun alpha.
aku pon cubalah sebaik - baiknya.
but on that day, lain yang aku hrpkan. lain yang jadi.

aku malu. banyak sangat aku wat silap.
jurulatih da perasan da. nasib baik en muslimat je perasan.
and nasib baik dia tak tegur.
cuma menggeleng dan tersenyum.
perli kot. entah.
budak ko apa lagi. da la ramai.
ramai perasan kot.

and rase ari uh macam teruk sangat.
with uniform yang still besar and labuh.
rimas. tak selesa.
waheeda ngan roomate dia ckp, aku ni da nmpk alim da.
tp slack plak kat pinggang. ramping.
haha. tapi tu la. macam skirt kot.
besar gedabak.

dsbbkan itu, ari ni, aku terpaksa keluarkan duit lagi hantar alter kat kedai.
nasib baik rm20 je.
silap aku hari uh sbb tak bawa cth uniform yang aku de.
tak terfikir langsung.
and hari jumaat ni aku akn amik.
hopefully, tak de la kena alter2 lagi.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.