Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


gaduh lagi

Tuesday 30 March 2010 | 19:20:00 | 0 comment(s)

boring betul. since aku duk kolej, dia duk luar, mcm yg aku expect la, kitorg da lain. de je tak kena. sikit2 gaduh. penat la. small matter je. but everything are getting wrong. dia dengan perangai dia. aku dengan perangai aku.

kat kelas tadi, aku sangat terasa dgn dia. aku da la tak tahu de assignment qmt. bile tnye dia, dia jwb mcm tengking aku. aku da malu habis. terus snyp. nak nangis kot. aku smpan je dlm hati. tahan2. ikutkn, nak je aku blah. kuar dari kelas. but kena la respect sir kan.

then, suppose kitorang nk pegi pusat ko utk pengesahan surat pelepasan. but, aku blah terus. tak tahan da. i just text her, sorry. but tgh otw ke pusat ko, bpe kali ntah aku mencarut sorang2.geram lak ai dengan dia ni.

luckily my bff de kat bilik. went to melati. talk to her. thanxx chu. i'm ok now. seronok dpt gelak2. lpe plak psl mrh, sedih tu. balik je, terus on9. she send me a message through fb, said sorry. girl, ur appologize are accepted. i'm sorry too ok.

hai, bila la gduh2 mnje ni nak abis. huu.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.