Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


mata ni tak boleh duduk diam

Sunday 14 March 2010 | 21:36:00 | 0 comment(s)

tak boleh duduk diam.
asal de je dia, mata aku mesti nak tgk dia.
tak kira la time meeting ke, latihan mgguan ke, koku ke, mana2 de dia, aku nak tgk dia.
tak lepas. tolong, aku da gatal. haha! =p

kepada lelaki itu, i think i'm fall for u.
kau tak sekacak mana, badan tak tough mana.
ko tembam dan berisi sikit.
tp aku tetap suka tengok kau.
cuma satu je masalah. kau ni suka merokok.
kuat plak tu. asyik2 dengan rokok kesayangan kau tu.
tp kdg2 aku butakan mata. tak kisah.
sdgkan aku benci perokok.
apsal dgn kau aku tak benci langsung?
makin suka adalah.

adakah ini maknanya ....??


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.