Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


saya kena tagged

Friday 19 March 2010 | 00:53:00 | 2 comment(s)

saya telah ditagged oleh anis. huhu.
1st ime kena tagged ni. eceh. suke plak. =p

soalannya berbunyi begini.
10 perkara tentang diriku?

qs mcm simple je. tp nk jwb tu susah. hehe.
okie2. ni senarai jwpnnya. =D

1. first sekali mesti la citer pasal diri an. nama diberi (skema abis. :p) Nurul Aida bt Mohd Noor. dikenali oleh rakan2ku sebagai aida. tp dlm family, diorang pggil nyah. saya ank ke-2.

2. saya ada 4 adik beradik. semuanya perempuan. cian ayah saya tak ada peneman. nak buat macam ne kan, da keluar semua perempuan. hehe.

3. dulu time kecik2 masuk tadika amal ngan tadika capital. lepas tu, sekolah kat sk jalan gurney 1 smpai drjh 6. hajat di hati nak masuk sekolah kawalan, tp tak dpt. dsbbkan mak saya ajar kat smk puteri ampang, saya pon sekolah la kat sana. smpai la aku form 3. lepas pmr, tukar sekolah, masuk teknik tuanku jaafar, n9. 1st time duk asrama, cian kat family. asyik suruh diorg dtg je. homesick. huhu. da abis sekola, study kat matrik melaka. then wat degree kat uitm shah alam, tmpat saya belajar skrg ni la.

4. saya pencinta novel. mmg fanatik abis la. tp saya ni choosy sikit. saya cuma suka novel alaf21 je. strt minat dengan novel ni since drjh 6. belek kawan punye, teringin plak nak baca. so, bila form 1, time kat mph, saya ternmpk novel tu. mntak mak duit, nak beli. since tu saya kumpul. mula2 jrg beli. bile da form 3, da addicted nak beli. bila da makin besar ni, mkin byk la beli. lagi2 bila ada discount, pe lagi, borong banyak la. setakat ni, koleksi novel saya de 50 lebih. lepas ni nak beli lagi. da jumpa da novel best. hehe.

5. saya geli dengan kucing. tp saya suka tgk kucing comel. de sekor anak kucing ni, comel sangat. kat kolej. sangat manja. bila nmpk kucing tu, msti nak main dgn dia. sayabelai je la. nak angkt lebih2, tkut dia ckar. tp tu la, saya da berani angkt anak kucing. belajar angkat bila aku form 5. tp mak bapak kucing, takut la nak angkat. huhu.

6. saya de jerawat. banyak kat muka. sejak sek men lg. tp time form 5 da ok. time matrik naik balik. so, mak bw jmpe dr kulit, da okie da. tp bila jerawat ni dtg balik bln jan lepas. smpai skrg tak nak hilang lagi. kdg2 saya rsa give up. saya pon nak cntik. tkut tau tgk muka kat crmin kdg2.

7. pe lagi ek? hah, kan betul susah nak jwb. kuikui. hah, saya ni pendiam orang nya. tp dgn certain orang saya boleh get along. hua hua dengan diorang. kdg2 try jgk la nk hua hua dgn orang yang saya tak rpt, tp senyap je. boring betul. kira saya ni mcm tak reti nak berkawan la.

8. saya benci smokers. sangat benci.

9. status? saya single. da dua thn da. kdg2 rsa sng sangat jd single, tak pyh fikir mcm2. tp, bila tgk kwn2 de couple, teringin plak. huhu. serious, saya da menggatal. perasaan saya ni da cenderung ke arah tu balik. haha.

10. lastly, saya pernah dimainkan oleh lelaki yang sama 3 kali. mulut kata benci, tp hati kata sayang. bila da kena 3 kali, saya nekad nak lupakan dia. and i manage jgk. eventhough, kdg2 teringin jgk nak tau pasal dia.

okie. finish answering. to anis, thank you sbb tagged saya. huhu. ;)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.