Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


AF8: emakku pengkritik hebat

Sunday 23 May 2010 | 00:36:00 | 2 comment(s)

jangan korang tak tahu, mak aku pon jadi pengkritik af 8 tau. setiap minggu lagi. ingat adlin dengan pak nil je ke boleh jadi pengkritik? hehe. iye. korang tak percaya? tak percaya da. huhu.

tak perlu kritik kat konsert. kritik kat rumah da. haha. antara kritikan/pujian/komen dari pengkritik setia aka mak aku:

1. mak aku kata shahir encem.
*komen beliau terhadap shahir ni membuatkan aku tersenyum sampai ke telinga. hehe. mak aku pon setuju dengan aku rupanya. chantek la. ;)

2. adira ni mesti jadi juara.
*itu komen beliau sebelum final. suara dia mmg sedap. tp kdg2 aku rsa bingit. oops, maaf penyokong adira. tp aku suka dua2 baju yg dia pkai time performance final tadi. cantek la. ~de kena mengena ke?

3. mak tak suka iwan. rambut dia tu panjang. ni dah ok bila potong rambut. nmpk kemas sikit.
*agak la. rimas tengok rambut dia. mcm perempuan da. bila potong rambut, kan lagi smart. :)

4. afmasuk ni mesti sebab nak msukkan shahir balik.
*mestilah mak. shahir tu layak ke final. rmai tau org sedih dia terkeluar.

5. shahir ni menang sebab org suka personaliti dia macam mawi jugak. keluar, dimasukkan balik ke af.
*bukan je sbb personaliti je mak. muka dia encem. tu rmai org sokong tu. plus, suara dia jantan. pakej lengkap. org pon cair la termasuk anak mak ni. winkwink. ;p

6. kalau shahir tak masuk, mesti ain msuk final.
*tidak setuju. tiada kena mengena dengan shahir. oh, aku kecewa dgn penyataan mak itu. ain tak masuk final sbb maulana la. mau tu lagi tak layak masuk final. bagi aku la. tp rasa msti rmai stuju kan? sape stuju angkat tangan!

7. mak tak suka daus jgk. patut dari awal lagi dia keluar.
*no komen. tp persembahan dia kdg ok je. cuma byk k.o la. huhu.

8. iwan ni persembahan dia mcm tu je.
*ye ke? tak perasan plak. style dia mcm tu kot. nak buat mcm ne.

9. mesti lagu shahir ni top.
*mestilah mak. sedap gler lagu tu. tambah plak, shahir yg nyanyi kan? hehe. ^___^ ~muka gatal.

ni je yg aku ingt. byk lagi sbnrnye. apasal kebanyakannya pasal shahir? aku punye suka la. sbb aku minat dgn dia ok. puas dgn jwpn itu? ;)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.