Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


ai, rajin la plak

Wednesday, 12 May 2010 | 01:08:00 | 0 comment(s)

anak dara sorang ni mmg diakui la pemalas orangnye. walaupun da besar panjang, tp nak buat keje rumah pon tak tau. mengemas pon malas. tu pasal bilik bersepah. kalau bukan sebab akak nak balik, kompem punye tak kemas. susah betul nak jadi rajin ni. huhu. masak apatah lagi. nak jenguk dapur pon payah. heh, tak suka la. walaupun mak da bebel. 'cuti2 ni rajin2 la tolong kat dapur tu. potong bawang ke, goreng ikan ke. belajar la masak tu. nanti senang.' begitulah kata emak. tapi, macam biasa la, masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. ;p

tp tadi anak dara ni boleh la kira rajin. tu pun pasal mak yang suruh. kalau tak, ada nak buat? hehe. mak suruh cuci peti ais. maklum la, peti ais tu da lama tak dibersihkan. actually isnin lagi mak da suruh, tp tak terbuat. tak nak dgr mak bebel, tghari tadi baru lah nak bersihkan. kenapa tengahari, bkn pagi? hah, tak lain tak bukan mesti la sbb bangun lambat. ish ish. selalu adik yang bersihkan. bdk sorang ni suka ngelat. tuptup, nak tak nak, kena la bersihkan selepas disuruh oleh mak. dgn berat hatinya, bermula la bersih membersih ni. tu je nak bgtau. haha.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.