Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


akhirnya aku memilikimu.

Friday 21 May 2010 | 12:46:00 | 4 comment(s)

yuhuu~~ aku tersenyum girang ari ni. da lama aku menantikan saat ni. yang pasti membawa aku ke alam lamunan, anganan, khayalan dan sewaktu dengannya. aku telah jatuh cinta dengannya. tiada yang lain. :). ye, aku sudah ketagih. ketagih utk memilikinya. sampaikan aku sanggup menghabiskan masa berjam jam lamanya hanya utknya. gilakah aku? obseskah aku? aku sendiri je yang tahu. aku bahagia. tersangat bahagia. gembira? sudah pasti. inilah saat yang paling indah. pasal keluarga? oh, jangan risau. mereka sangat memahami. menerimanya dengan terbuka. menyokong aku dari belakang. alangkah gembiranya aku. seolah berterbangan di udara apabila bersamanya. oh novel2 ku. akhirnya, setelah sekian lama menunggu, aku dapat juga membeli koleksi novelku yang baru. :)
..................................................................................
haha. msti macam2 perasaan kuar bile korang baca ni. de rasa bengang? mungkin menyampah? tak pe2. aku tak kisah. hehe. sbnrnye aku nak tulis biasa biasa suda, tapi ntah nape mindaku menegah. menyuruh aku menaip seperti yang diinginkannya. heheh~

bukan apa. actually aku baru je balik dari jumpa doktor kulit kat jalan tar tu. muka ku ni sensitif sikit. eh, banyak. bukan sedikit. tu pasal aku susah nak cari produk yang sesuai utk kulitku ni. pakai je, mudahlah jerawat yang menyibuk nyibuk tu bertambah. sampai sekarang aku tercari cari. setelah sekian lama aku tidak berjumpa doktor, aku kena juga la menggagahkan diriku ini ke klinik. sedih pun sedih. aku ingat tak yah lah kuar duit banyak2 lagi. sbb da ok da b4 ni. lps aku stop jumpa doktor, mulalah bertambah balik. parut? hai, bencinya aku. takpe2. aku boleh tunggu lagi. aku akan mula balik macam sebelum ni. makan ubat yang diberikan. sebulan lagi, aku akan jumpa doktor tu balik. and hope for miracle. :)

*sedih mengenangkan duit 3 angka terbang. takpe. demi membaik pulih muka ku ni. huhu. terpaksa pejam mata dua2.

da alang alang kat jalan tar, aku singgah kat bookstore favourite ku. kedai 20% discount. hehe. tak percaya. lihat sendiri. utk novel sahaja ye. hehe. tu pasal aku boleh borong banyak2. =D. bukan apa, bukan selalu aku turun jalan tar. so, bila da turun, mana boleh terlepas utk singgah kedai favourite no 1 ku ni. tadi je aku da borong 5 buah novel alaf 21. ahh, gembiranya. korang rasa byk? biar la. sbb aku suke. da lme rsenya tak beli novel. haha. sedangkan bulan 12 ari tu baru beli. tak pe tak pe. okayh, tak perlu belek2 novel lama lagi. abiskan dlu novel2 ni. yessza. ;)

oh, dan perkara yang menggembirakan aku, aku da jumpa novel ria qistina. yuhuu!! betapa lama aku mencari novel tu kat banyak kedai buku. merata mencari, tak terjumpa. sedih tau. novel tu best gler. kesayangan aku. tapi lepas my friend pinjam, aku da tak nmpk batang hidung novel tu. aku tak ingat sape yang pinjam novel tu sbb da lme da. baru je nak beli secara online, tuptup ari ni da jumpa. hehe. tak sabar nak ulang baca novel tu. akhirnya, pencarianku berakhir juga. apa lagi, melompat kegirangan la. hehe. clap clap tangan utk aku. ;p

novel yang baru dibeli. ♥




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.