Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


aku disoal seperti orang bersalah

Sunday, 23 May 2010 | 23:39:00 | 2 comment(s)

uh uh. pagi tadi seawal subuh lagi aku suda menghadap laptop. ntah apa yg aku cari, aku pon tak tau. mencari tanpa arah tujuan. sedang leka, aku terasa seperti bunyi pintu dibuka.

'oh oh, adakah mak da bgn? nak buat apa ni?
takkan nak pura pura tidur plak? tp laptop buka.
tak ke kena bebel jgk.' kata hatiku.

so, aku wat dunno je la. mak dtg ke bilik aku.

'buat apa ni? tak tidur ke?'

alamak, apa yg aku nak jwb ni. perlu ke aku bgtau yg aku mmg tak tidur lgsung? oh pasti aku dibebeli. tadah telinga je la.

dgn tak beraninya, tak lgsg memandang mak, aku jwb,

'tak boleh tidur.'

yup, mmg tak boleh tidur pon. tp, nape aku tak cuba nak lelap mata jugak? bila mak tak dgr sbb aku jwb perlahan sgt, aku pon pndg la mak. smbil takut takut. huhu. sesuda memberi penjelasan, mak aku pula membalas. adakah balasan ini kelihatan seperti memperli.

'tak pening kepala ke?
tu la tidur siang, mna tak boleh tidur.
nak jd burung hantu ke?'

aduss, menusuk kalbu ayat last itu. mak kuar bilik, aku tutup laptop terus solat. da 6 jam lebih aku online, boleh plak lps solat aku bkk balik. senget ke tak senget. ternyata aku ni saja nak mencari nahas. haha.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.