Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


boleh u bawa i jalan2 dengan kereta baru u ni shahir?

Sunday, 23 May 2010 | 01:29:00 | 0 comment(s)

haha. lagi sekali entri pasal AF.
korang tak bosan lagi kan? hehe.

menggedikkah aku dgn title di atas?
oh, rasanya tidak.

okay okay. berbalik kepada tujuan asal aku menulis entri ini.
tak perlu heboh heboh lagi. rmai dah tahu juara nya siapa kan? winkwink. ^_^.
tak perlu aku bgtau.

mcm yg korang tahu dan sedia maklum,
biasa la kan, juara af akan mng kereta.
musim ni giliran kereta peugeot plak utk juaranya.
pergh, aku tgk td chantek gler ar kereta itu.
smart abis. suke abis. i like!
untung gler siapa yg dpt naik kereta itu.

'so, shahir, boleh bawa i jalan2 dengan kereta baru u itu?' haha.


kereta ni mmg cantek kan? :)

*oh, juara kali ni da tak menang rumah kat melaka tu lagi dah ke? haha. patut pon da tak de, membazir je. rumah kat melaka. takkan la diorg nk duduk. jrg2 la. bukannya diorang ada kat melaka pon. huu~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.