Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


dulu aku suka bergambar

Thursday 13 May 2010 | 16:19:00 | 1 comment(s)


satu ketika dulu, aku sangat suka bergambar. hmm. rsenya lepas aku abis spm. yup, lepas spm. dsbbkan time tu, aku tak de hp berkamera, hp nokia adik aku yg jadi mgsa. asal nak g keje, one two three say cheesee!! haha. setiap hari macam tu, sampaikan my sis pon da jemu. sampailah, my ayah belikan hp baru sony erricson w595 yang aku still guna lagi. heh. takkan nak tukar beli baru plak. baru setahun. lalala~~

asal de je peluang, snap je. buruk ke, cantik ke, peduli pe. asal puas. haha. berlanjutan sampai sem lepas. tp sem ni ntah kenapa, mood utk bergambar, pose sana pose sini da tak de. aku pon heran. teringin juga, tapi kalau mood tak de tu. takkan nak paksa. waheeda, my bff pon de kata, 'kte sem ni tak bergambar pon an. kalau sem lepas, de je nak bergambar.' aku mengiakan je. mmg betul pun. kitorang da siap ckp2 nnt nak bergambar. tp tak penah jd pon. biar la. hmm. bila la masa nya keinginan utk bergambar tu de balik? heh~


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.