Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


Ema AF8 duta Brands Innershine

Wednesday, 26 May 2010 | 21:38:00 | 0 comment(s)


rezeki adik menjadi naib juara, kakak pula menjadi duta. Ema, kakak si Adira ni telah dilantik sebagai duta Brands. wah, lagi seorang pelajar AF menjadi duta produk ni. Kalau Akim, Hafiz dan Aril jadi duta Brands generasi Hebat, Ema pula jadi duta Brands Innershine Pati Prun. Korang dah tgk iklan ni kat tv? Kalau korang nak tahu, iklan tu da kuar sebelum AF abis lagi. wah, cepat betul an. aku rasa la kan, Ema ni dipilih sbg duta sbb dia punya tagline 'generasi hebat'. disebabkan brands generasi hebat tu dutanya lelaki je, so, Brands jadikan Ema ni sbg duta Brands Innershine. haha. pandai2 je aku ni. entah ye entah tak. ;p


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.