Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


everyday is a mother's day

Sunday 9 May 2010 | 01:02:00 | 1 comment(s)



happy mother's day to my mak, pn. noor hasimah mohd taib. u are my angel, my everything. u lighten my life. without u, i can't live. terima kasih kerana melahirkan anak mak yang degil ni. anak mak yang selalu tak faham kesusahan seorang ibu. tak menghargai pengorbanan mak yang saban hari menjaga ku sejak kecil hingga kini. kadang2 terjerit, termarah, terluah ketidakpuasan kalau tak dapat apa yang diinginkan.

suatu ketika dulu, ketika diri ini masih kecil, mak tak jemu melayan aku. memujuk ketika aku menangis, memberi semangat ketika aku lemah, membantu aku dalam pelajaran, memanjakan aku. aku rindu saat itu. walaupun mak kini makin sibuk, tp dia tetap melungkan masa dengan kami adik beradik.

ketika aku kecil dulu, aku sering marah dengan mak sebab mak suka marah kitorang. biasa lah budak kecik, tak faham semua tu. dalam kepala ni, cuma fikir, mak tak sayangkan kitorang lagi. heh, ke situ plak. tp kini aku faham kenapa mak buat begitu. sbb, kitorang dulu nakal sangat. haha.

pengorbanan mak membesarkan kami akan aku hargai sampai bila2. tak ada siapa yang dpt menggantikan tempatnya dalam hati ni. dialah yang paling terbaik, yang paling istimewa dalam hidup ini. yang menyabung nyawa demi melahirkan aku dan adik beradikku yan lain. terima kasih mak. jasa dan pengorbananmu tersemat dalam hati ni buat selamanya. walaupun tak terluah perkataan sayang di bibir ku ni, tp saya nak mak tau yang, i love u mak. always love u. semoga mak panjang umur, dimurahkan rezeki, sihat dan gembira selalu. u r the best mom in the world. terima kasi mak. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.