Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


lupakan seketika blogging. bermanja dengan dunia khayalanku

Sunday 30 May 2010 | 19:05:00 | 1 comment(s)

sejak kebelakangan ni, duniaku hanyalah dengan berblogging. sehari tidak bukak blog, lain je rasa. aku sering mencari masa utk berblogging walaupun tiada entri yang mau ditulis. hanya berblogwalking saja. beberapa hari aku tidak berblogging, hati aku meronta kuat. memaksa aku bukak. tp disebabkan tiada kesempatan, maka aku terpaksa menahan. tp, hari ni aku cuba juga curi masa itu. walaupun sekejap. mungkin aku akan update balik beberapa hari lagi. buat masa ini, aku hanya menumpukan terhadap pembacaanku. aku da lama ingin bermanja dengan dunia khayalanku bersama watak - watak dalam bovel yang ku baca. disebabkan itu lah, aku terpaksa melupakan dunia blogging seketika. bila aku sudah membuka helaian pertama, susah aku ingin hentikannya. meneruskan pembacaan sehinggalah hari sudah lewat tengah malam. ketika orang lain sudah berulit mimpi, aku masih lagi membaca tanpa henti. tunggu my next entry okay. promise akan update secepat mungkin. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.