Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


masih lagi mengharap

Friday 21 May 2010 | 23:43:00 | 0 comment(s)

adakah harapan itu masih ada?
aku masih lagi mengharap.
tapi, ianya tidak pasti lagi.
argghh, bingung aku dibuatnya.
aku ternanti nanti. mengharapkan sesuatu yang baik akan berlaku.
tp, adakah benda itu akan berlaku.

ohh, tolonglah berikan aku jawapan yang aku inginkan.
katakanlah yang kursus A & D next week batal.
aku tak nak. aku tak sedia lagi. fizikal dan mental.

tadi, aku dapat msg dari kawanku.
aku menjerit gembira bila baca msg tu. katanya kursus cancel.
tp bile aku tanye confirm ke tak, dia tak sure lagi.
nanti nak check balik.
please please please, aku tak nak.

skrg ni aku cuma inginkan kepastian.
berita yg aku ingin dgr cuma 'kursus a & d di jengka akan dibatalkan'.
oh, aku still mengharap dan terus berharap. uff.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.