Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


pelik ke aku ni?

Monday, 17 May 2010 | 09:49:00 | 4 comment(s)


aku sorg2. mak ayh aku de event pagi ni. ayah aku amek anugerah. so, my mum kena accompany him. seronok sorg2 ni. tp kdg2 boring jgk. tadi pon, breakfast pon sorg je. huu~ sedih je. ekeke.. ;p. kalau ikutkan pagi tadi tak nak bgn. nak smbg tidur lagi. ngantuk gler ah. skrg ni pon rse mcm nak tidur je. huu. okae, tadi aku srpn western. sbb smlm da mkn local food- nasi lemak. nyummy. :). so, ari ni choose western food la plak an. but ari ni diorg offer mee goreng jgk. teringin nak mkn. and nmpk byk kot. kompem knyg abis la. tak pe la. tgk org mkn je la. heh~ oh ye, mlm td pon aku mkn sorg lagi. mak ayah g dinner kat luar. jemputan dari sape ntah. so, aku pon trun bwh beli mknn bungkus. nasi putih+tomyam ayam+telur dadar dgn air tembikai laici. sedapp! hehe. but segan kot mule2. apasal la diorang tgk aku ni mcm pelik je. malu kot. lalu je, org tengok. tak penah tgk org beli mknn sorg2 ke?

aku tau aku nmpk pelik dlm gmbr ni. heh~

~psst, maaf la kalau entry ni tak spt yg korg sangke. okae.
♥ aidapurplish;




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.