Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


shahir af 8 dan rozita che wan

Thursday 20 May 2010 | 23:18:00 | 3 comment(s)


shahir suke rozita che wan? wah wah. ini da bikin panas. panas. panas. sampai hati u curang dgn i shahir? haha. sjak bila la plak mamat encem ni curang mencurangi aku ni. kenal pon tidak. eceh, perasan sendiri je aku ni. huhu~

baiklah, berkisarkan persoalan di atas. pembetulan ye. shahir mmg minat dengan pelakon cantik melecun ni. sampaikan i jeles la. berani diorang bawa rozita che wan ni ke akademi tanpa kebenaran i? haha. okay. aku mengada lagi sekali. entah apa - apa je aku ni. merepek tak sudah. ;p

terus terang la. aku mmg jeles sampai terbakar tau hati ni tengok shahir suka sangat rozita che wan ni dpn mata dia. bukan main merah lagi pipi shahir aku tengok. malu bila rozita che wan ni ada. ini tak boleh jadi ni. mmg aku da tak tahan da. berapi api. hangat tak seperti biasa. eh eh.

lagi bikin panas bila rozita che wan offer suap shahir ni. adeh, sedih je aku tgk. nape la shahir ku dilayan begini. jeles tau. kuciwa tahap berapa tingkat entah. tak terkira rasanya.

okay okay. enough is enough. aku tak nak merepek yang bukan bukan lagi. apa yang aku tulis ni saja saja je. aku tak la sepanas itu. jeles tu sikit sikit suda. hehe. eh, apa yang aku putar belit ni? biar lah. aku je tau. haha. ^_^.

hei, i minat shahir ni tau. i suke tengok dia. dia encem. suara dia i paling suke. i lap u lah shahir. hehe.
yg penting aku sangat gembira tengok undian shahir pling top la time diari tadi. shahir terbaik. meh la peminat shahir, undi2 lagi. i loike! ♥♥♥ ;)

Labels:



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.