Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


sini sini encik ben. - jelajah blog versi 4.0

Wednesday 19 May 2010 | 09:38:00 | 0 comment(s)


da lama aku usha2 encik di atas ni. eh2, maaf. bkn2. usha2 blog encik ni. hehe. selalu gak stop kat blog dia baca entri. helluuu, sape tak kenal encik ben yg encem mencem ni. ;p. ok la tak nak merepek lama2. aku tertarik dgn JB 4.0 ni. pe tuh? cuba baca kat atas tu. jelajah blog versi 4.0 ben ashaari. wah, menarik ni. actually, da lme da nak join, tp duk tangguh2. kali ni terbuka hati la nak buat entri pasal ni. aku seronok tengok blog mereka dijelajah oleh encik ben. aku pon nak jgk. ape lagi encik ben. sila2 la. sangat dialukan. hee.

pe yang perlu aku buat utk blog kesayangan kuh ini dijelajah:

1. header BEN ASHAARI BLOG.

bereh sudah! =D

2. berikan nama samaran & blog anda serta latar belakang blog.

empunya blog ni namanya nurul aida bt mohd noor. sebab kawan semua panggil aida, so lebih disenangi dgn panggilan tu. huhu. tp kadang2 aku akan guna nama aidapurplish. mne datang purplish tu. de la. org mungkin fikir, purplish ni sbb aku suka purple. yup mmg betul. tapi de satu sbb lain b4 sebab tu. syhhh. ;p.

setelah bertukar2 nama blog,
a untuk aida menjadi pilihanku sehingga kini. aku mula berblogging seawal jun 2009. sbnrnye dari bulan april lagi aku ingin membuat ruang blog ku sendiri, tapi tangguh ke bulan mei. mei pon tak jadi. and akhirnye, terciptalah blog ni pada jun 2009. mulanya, aku berblogging sbb ikut org. org lain berblogging. aku pon nak jgk. hehe. tp lama2 aku da jatuh cintan. kalau boleh hari2 mau update selagi tidak kering idea. huhu.

blog aku ni simple je. aku tulis blog hanye suke2. lebih kepada personal la. macam diari. tp aku tak suke tulis diari. so, dgn blog ni la aku bebas menulis. apa yang aku rasa aku nak tulis, aku akan tulis. walaupon kadang2 entri aku pendek. jgn korang kisah ok.


3. dari mana tau ttg segmen JB 4.0 ni

aku baca blog azrul hisham - my real life. baca entri die. terjumpa entri pasal JB 4.0 ni. hati aku tertarik tarik utk tau lebih lanjut lagi, jd aku pon direct terus baca kat blog encik ben ni. :)

ok la. ckup 3 syrt utk blog dijelajah. harap2 ben ashaari sudi2 la jelajah blog ni. ♥



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.