Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


slumber nye aku

Wednesday, 19 May 2010 | 09:02:00 | 0 comment(s)


ada satu tengahari tu, aku teringin nak mkn mknn segera. fikir2 nak g pizza hut ke kfc. aku da lme tak mkn pizza. asyik kfc je. so, aku pun dgn slumber nye berjalan sorang sorang dari hotel ke kuantan parade. dekat je pon. kat belakang tu je. tp kena jlan sikit la. so, da siap2 da ni turun la bawah. keluar je, aku jalan sikit. eh2, kat mana aku ni? nape macam aku tak penah lalu jalan ni. aku cuba wat muka slumber sdgkan dlm hati ni da cuak da. org pun tgk semacam je. encik2 saya tak bersalah. saya cuma tak ingat jalan je. hahah~

wlupun dlu aku penah g kuantan duk umah ayah, tp jalan pon aku tak tau. wah, sgt berani aku di situ. aku pon berjalan la dgn hrpn nmpk la bgnn yg aku cari tu. jalan2, kat mana aku ni. de plak pakcik basikal nun seberang jalan sana duk kacau aku. nasib baik seberang jalan, kalau tak, nmpk ni. sekali aku pukul dgn sandal aku. baru kau tau kuasa wanita. haha. bila aku nmpk hotel Shahzan Inn, aku pun pusing la kiri. sbb ari bilik aku mmg nmpk hotel tu. lalu kat petronas. ingat kan boleh la tembus jalan tu. tp kena belok kanan plak. jalan jalan. aku nmpk restoran taj. mcm pnh nmpk je restoran tu. tp di mna ye? aku pon berjalan menuju ke restoran taj tu. akhirnye, pencarian ku berjaya. mmg la aku penah nmpk, sbb kuantan parade cuma sebelah tu je. aku pon kelegaan. nasib baik la aku jumpa. selamat jugak. balik tu, aku pon story morry la kat mak ayah aku. mulanye, aku nak snyp je. tp ntah nape aku nak jugak citer. nasib baik tak kena marah. yela, tak tau jalan slumber je kuar. kedai bawah tu sudah.

~pesanan pendek - lain kali, kalau tak ingat jalan tu, tak yah redah je. ingat ye cik kak, ini kuantan tak sama dgn kl. okeyh. huhu. baik.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.