Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


teacher's day

Sunday 16 May 2010 | 09:45:00 | 0 comment(s)


da lame rasanye aku meninggalkan alam sekolah. 3 tahun da. tapi ingatan tehadap sekolah, cikgu2 tetap ada. tetibe rindu plak. dulu, waktu aku masih bersekolah, aku penah kata, aku boring jadi pelajar sekolah. nak je cepat abis. bila jadi pelajar u lagi best. bebas je. huhu. tp bila aku da masuk u, aku macam nak pergi balik ke alam persekolahan. tak perlu tension macam skrg ni. kat u, smua kena sendiri. tu la, org tak bersyukur. bila da lepas, baru nak hargai. rsenya, bila da keje nnti, kompem nak pergi balik ke alam u plak. haha.


okae la. sempena hari guru ni, aku nak ucapkan selamat hari guru buat semua guru2 tak kira la kat mana. terutamanya, buat cikgu2 ku dlu di tadika capital, sk jalan gurney 1, smk puteri ampang, smt tuanku jaafar. and tak lupe juge buat pensyarah kat matrik melaka and uitm shah alam. oh ye, juge utk ustaz fadzlah, cikgu fathiri & ciku filza (ptsg). anda semua adalah tebaik. terima kasih kerana mengajar kami tanpa jemu. jasamu ttp akan ku kenang smpai akhir hayat. tanpamu, sape la aku. terima kasih cikgu!

utk ibuku yang juga seorang guru, selamat hari guru! :)



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.