Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


telah kujangka akan ada AFMASUK

Saturday 8 May 2010 | 23:01:00 | 4 comment(s)

ni nak storie morie pasal AF ni. maklum la setiap tahun pasti akan ada demam AF. tp saya tidak la sefanatik itu. tengok sekadar suka2. setiap AF, saya de calon favourite saya sendiri. untuk AF 8 ni, pelajar favourite saya shahir. mula2, tak la tertarik sangat pon dengan mamat ni. tp lama2 tgk, makin hensem plak. huhu. suara plak, pergh, suara jantan. setiap kali dia perform, suka beb dgr suara dia. melekat depan tv setiap kali shahir perform. wink* :)

tp, bila tau dia tersingkir debaran minggu 7, rasa sedih sangat. tp tak adalah sampai menangis kan. macam saya bgtau td, saya tidaklah sefanatik itu. bila tengok diari da mcm tak ada seri tanpa shahir. dah takkan ada pesaing yang hebat lagi untuk pelajar2 lain. so, time konsert, mestilah tak gempak. final apatah lagi. cuma yg mmg terserla dan menyengat sekarang ni, Adira je. yang lain tak nampk sgt pon. tp kalau shahir de, de la pesaing hebat. huu.

and tonight, konsert td, da jgka awal2 bila sarimah umumkan akan ada byk kejutan tmbhn mlm ni de penyingkiran, konfirm dan dengan yakinnya akan de afmasuk. kalau tak, takkan la diorang nak umumkan mlm ni kan.

punye la suka tgk shahir td. well, korang2 yang suka kat shahir tu. pe lagi undi lah dia. bkn AFUNDI. AFMASUK ok. AFMASUK SHAHIR ke 32999. saya pon nak undi. sekali sekala. first time undi pon af 2. tu pon time af masuk jgk. and last af 7. undi time final. sekarang ni, shahir punye pasal, nak afmasuk die. arap2, dia akan masuk sebab dia mmg berbakat besar ok. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.