Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


tunjuk ajar ku sifu

Monday 24 May 2010 | 11:50:00 | 5 comment(s)

oh, maaf. kalau korang rasa aku nak tulis pasal mentor. korang silap. tiada kena mengena. ni hah, aku nak kongsi sikit la kegembiraan aku ni. pertama kali aku happy sgt pasal nuffnang ni. kenapa pertama kali? kenapa bukan kedua, ketiga, atau keempat mungkin? atau lebih lagi dari itu? hee. sbb aku baru 1st time join nuffnang ni. orang kata kita boleh earn money? betul ke? bila aku tau macam tuh, dalam kotak fikiran aku ni cuma nampak RM je. haha. senget betul. pulak tu, asyik nyanyi ala ala the apprentice tu. money money money... money. ah, lebih kurang je la.

bila aku join, aku pelik jugak mula mula tak de pon duit masuk? betul ke ura ura yang aku dengar baca sblm ni? so, bila hati mendesak desak ingin tahu, aku pon dgn beraninya ~wakaka ;p, mencipta tajuk forum berkenaan nuffnang ni. so, beberapa blogger yg baik hati telah menjawab pertanyaan aku, budak mentah yg tak tahu apa2 ni. and seorang insan yg baik hati yang seperti memahami apa yg aku nak tahu (w/pon dia mmg tak tahu pon yg aku nak tahu), menulis entri ttg nuffnang ni. ohh, aku semakin fhm.

aku pon buat seperti yang disuruh. patutla setiap kali aku tgk earning aku, RM0.00 je. orang lain duk bising2 story kat blog diorang, da earn money. aku bila lagi. and bila aku tgk hari ini. drpd RM0.00 telor ayam, kini ada nilai!! wah, aku tersenyum abis. terharu. terima kasih la kepada mereka yg memberi maklumat pasal nuffnang ni. aku da makin fhm. thxx thxx. :D


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.