Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


6 days 5 nights at sabah was awesome: day 3 - tak jadi pergi Pulau Manukan

Sunday 13 June 2010 | 09:05:00 | 0 comment(s)

5.45 pagi terjaga dari tidur. solat subuh. siap siap sebab akan keluar awal pagi tu untuk hantar ayah ke airport. actually, tak tahu pun yang ayah kena outstation ke bandung. so, macam boring la bila ayah tak join sama. sambil tunggu pak cik Zaki, aku tidur sebentar, sangat mengantuk. entah apa yang ayah dan yang lain bincangkan waktu tu. and last last, we have to cancel our trip ke pulau manukan. mak kata, 'tak payah pergilah kalau macam tu. lagipun, kita nak tengok je. kena bayar mahal. kalau snorkelling tak apa jugak. boleh lah save untuk shopping.' kalau aku tahu macam ni jadinya, aku tak payahlah ikut. tidur je kat rumah.

tak jadi ke pulau manukan, ayah suruh pak cik Roy bawa kitorang pergi kedai Jamilah untuk beli aksesori. rantai, gelang, kerongsang, cincin, semua jual kat situ. harga standard lah kan. nak murah, beli kat pasar. aku tertarik sangat dengan 1 gelang kristal ni. tapi, aku hanya mampu memandang. aku dan ecah kebosanan sebab 2 jam kami berada di kedai itu tanpa dapat apa - apa. melihat saja mereka menang berbelanja. kaki aku dah sakit sebab tak duduk, berdiri saja. disebabkan hal ini, aku dan ecah sudah tiada mood untuk berjalan lagi. dah tak ada hati. memang nak balik saja rasanya.

ingatkan dah habis membeli sakan di kedai Jamilah, bolehlah terus balik. tapi singgah pulak ke pasar Filipina. borong lagi. aduiyai, melecet kaki ni. pukul 1 lebih, baru balik. overall, hari tu aku memang tak ada mood.


will be continued - 6 days 5 nights at sabah was awesome: day 4 ...
Justify Full


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.