Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


berblogging semula. ayuhh!

Tuesday 1 June 2010 | 15:24:00 | 2 comment(s)


hey hey, i'm back! wah, rindu nak menaip di sini. ekk, bukan kelmarin suda menaip ke? uhuhu~ lately ni, aku busy sikit la. that's y la aku tak berblogging. tambahan plak dua2 my sis balik. bwk kawan diorang. and conquer (am i spell it right?) laptop, manalah aku dpt guna. so, berbalah la. nanti diorang da balik, aku guna la puas2 balik. huhu.

ouh, aku da menamatkan dua kisah cinta. lagi tiga, kemudian ye. sbb aku nak berblogging balik. lupakan seketika dunia khayalan, bermanja dengan berblogging. ahaks! ;). but, i have a work to do la. tak boleh online lama2. coz aku da ada keje. so, kena la mendahulukan perkara wajib ni kan. jadi cikgu sementara. err, boleh ke aku mengajar ni? hahaa. tak la, aku sekadar menjadi cikgu marking paper je. accounting. so, kena la concentrate betul. hee~ okay, till my next entri yea.


a big big hug from aida purplish


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.