Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


contest by myself

Friday 4 June 2010 | 17:20:00 | 6 comment(s)

contest kedua yg aku join sepanjang aku berblogging. ouh, entah kenapa aku begitu bersemangat utk join contest2 mereka ini. kerana hadiahnya atau apakah? aku pun tak tahu. haha. sekadar suka - suka. ok, empunya blog so close 2213 katanya dia menganjurkan contest ini sbb dia suka sgt masuk contest2 dari blog2 dan kali ni dia berbesar hati ingin membuat contest sendiri sempena hari jadinya 18/6 ni. akak memang baik la! hee. dsbbkan aku mampu memenuhi kriteria yang diperlukan, tanpa buang masa lagi aku pun tulis la entri ni menunjukkan aku da join. hehe. sebelum post entri ini, perlulah ikut syarat2 ni ye.


1. kena jadi follower soclose2213.
2. Letak banner contest ni kat sidebar serta link contest sampai due date, 18/6/2010.
3. Buat satu entry khas untuk contest ni dalam blog serta gambar dan backlink ke dalam blog soclose2213.
4. Gambar mestilah diambil sendiri di hadapan cermin, banyak mana pun tak kisah.
5. Gambar tidak boleh cap ayam, mesti original. nak touch up boleh je.
6. Gambar adalah pemiik blog sahaja.
7. sila tinggalkan url link anda kat bahagian komen entri ni.



ok, done! seronoknye dpt masuk contest ni sbb aku ni pun mmg muka cermin. haha.










Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.