Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


hutang awards

Wednesday 30 June 2010 | 08:15:00 | 4 comment(s)

attention bloggers, aku akan jarang update my blog since cuti pon da nak habis. tidy bilik yang bersepah sbb my sis akan balik cuti 2 weeks lagi. kalau sepah, alamatnya kena bebel. haha. need to pack things up. today is rabu. and satu apa tak kemas lagi. list tak buat lagi. mula pening, tak tahu nak bawa baju apa ke kampus. huhuhu.

okay. aku ni nak melangsaikan hutang. tak nak dah simpan lama lama. takut terlupa. ekeke. tak ada maknanya~~.

award pertama.
dari: cik panadol


1. Write 5 interseting facts about the person who give you this award.
- apa yang aku tahu dia seorang yang sengal. nama blog dia pon 'aku budak sengal'.
- dia suka McD. yummy. aku pon suka McD. i'm loving' it. :)
- tak suka cacing dan sewaktu dengannya.
- tak suka nama betulnya.
- seorang yang sukakan muzik.

info: dari profil cik panadol. ekeke...

2. Jot down 10 interesting facts about yourself about your hobbies.
- pencinta novel. tak kisah berhabis duit untuk beli novel favourite. kuikuikui.
- suka tengok tv. favourite: drama korea & drama tvb. syok oh.
- suka dengar muzik. aku layan lagu korea. ♥
- aku suka menulis. teringin jugak nak jadi penulis novel satu hari nanti. hehe.
- gigit kuku. habit. tapi tgh cuba nak stop. uhu.
- aku suka berangan. lagi lagi bila aku tak boleh tidur.
- suka sepahkan barang. haha.
- kalau dah on9, susah nak stop. berjam lama pon tak pe.
- aku kedekut nak bagi pinjam novel kat orang lain. haha.
- suka shopping. pantang tengok sale / baju lawa, mesti nak beli. hehe.

3. Pick your 10 most deserving recipients and describe them.
specially untuk semua follower aku. sbb mereka menjadi part of my blog. :)

award kedua.
dari: misshoho


1. suka tak dapat award neyh? bagi ucapan sikit...
sape tak suka dapat award. huhu. thaks to misshoho sebab sudi bagi aku award ni. nice blogger and great blog special award - 2 in 1 tu. hehe.

2. bintang tuh cantik tak di mata kamu? suka bintang?
cantik. aku suka bila tengok banyak bintang kat langit. :)

3. dua blog yang selalu kamu jenguk dan baca entry terbarunya
ramai la. kalau letak dua je, merajuk pulak yang lain. ekeke.. xp

4. bagi award ni kepada 3 blogger yg lain
cik yana
edora
aimee




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.