Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


Lagenda Budak Setan - syok gila. buat aku nak menangis

Tuesday 22 June 2010 | 18:13:00 | 6 comment(s)


nak hujung hujung, barulah nak tengok cerita ni.
lama dah nak tengok sebenarnya, tapi tak berkesempatan.
so, dah plan dah last week nak tengok hari ni memandangkan jumaat hari tu tak jadi.

biasalah, hujung hujung mana la nak penuh panggung tu. sikit gila la.
tp kebanyakannya tengok berpasangan.
aku rasa 3 orang je sendirian. aku lah salah seorangnya. hehe.

dari mula lagi aku tengok citer tu, aku dah suka.
overall, komen aku, citer LBS memang best giler!

suka giler tgk cerita tu.
sedih pun ada bila part Ayu tu meninggal lepas bersalin.

baby pulak time tu menangis. mana tak tersentuh.

tak rugilah tengok cerita ni.
terbaik okay.
thumbs up!


*suka dengar lagu Bila Cinta. :)



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.