Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


let's painting the rainbow!

Thursday 3 June 2010 | 14:20:00 | 0 comment(s)


aku berjalan jalan. mencari tempat teduh. banyak jugak yang aku jumpa. da tumpang teduh, mestilah tinggalkan pesan. haha. sedang berjalan - jalan, tetiba, 'apa benda ni?' hati aku mula bersuara. macam comel je tajuk. lalu, aku pun teringin la nak tumpang teduh di situ. tertarik dengan entri empunya rumah ni, 'Painting Da' Rainbow Contest.' aku pun singgah la. setelah memperkenalkan diri (menjadi follower), aku diberi syarat2 sebelum join contest ni. ni, tolong baca betul2. simple je.

1. jadi follower blog ni.
2. Buat simple entry ttg giveaway ni yg bertajuk : Painting Da' Rainbow
3. Upload banner kat entry, sidebar & link kan kat entry ni.

4. Tulis komen 'saya da join', tinggalkan juga link dan e-mail anda untuk memudahkan pemberian hadiah giveaway nnti.

ouh, simple je syarat nye. aku pun berbesar hati lah menerima syarat empunya blog ni. hadiahnya tidak diberitahu pulak. cuma diberitahu ada 10 hadiah misteri yang menanti. and sila take note, contest ni bermula dari 1/6/10 - 30/6/10 ye.

so, aku dah join. korang pun nak join? apa lagi klik gmbr di atas. :)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.