Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


luahan hati

Friday 25 June 2010 | 21:04:00 | 10 comment(s)


kecewa. sangat kecewa.
aku tak expect something yang macam ni.
sampai bila? sampai bila aku boleh bertahan?
dah lama aku tanggung sampai aku rasa macam dah tak tertanggung.
kadang kadang aku menangis sendirian. tanpa sesiapa pun tahu.
aku malu. malu nak mengadu.
tapi, bila aku pendam, aku sakit.
sungguh, aku tak tahu bila semua ni akan berakhir.
dah lama sangat.
aku ingatkan semua ni akan hilang.
tp, telahan aku salah.
aku cuba pujuk diri aku. aku tak boleh kalah.
aku kena kuat. kena hadapi semua ni dengan sabar.
Allah buat semua ni mesti ada sesuatu.
aku tak boleh putus asa macam ni.
aku cuma harap aku dapat bertahan lagi.

aku cuma manusia biasa.
aku tak mampu nak ubah sesuatu yang aku tak mampu.
semuanya ditangan-Nya.
akan adakah hari esok untuk aku?
akan adakah kegembiraan, kebahagiaan untuk diri ini?

aku mengaku aku manusia yang lemah.
aku mudah mengaku kalah.
aku tak yakin. aku dah cuba macam - macam.
tapi, hasilnya tak seperti yang aku inginkan.
kadang kadang aku terfikir, kenapa aku kena hadapi semua ni?
benda ni semua dah lama.
kenapa aku perlu tanggung lagi.

aku sedang berusaha untuk ubah semua ni.
tapi betulkah tindakanku?
betulkah risiko yang aku ambil ni?
adakah risiko ini akan pergi kepada positif atau negatif?
aku tak sanggup berteka teki.
cuma aku mengharapkan biarlah semua ni berakhir.
semoga aku temui kegembiraan yang aku inginkan.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.