Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


mereka baru saja balik, tapi aku sudah merindui mereka

Sunday 20 June 2010 | 18:41:00 | 2 comment(s)


aku sunyi sorang sorang kat rumah walaupun opah dan opah cu ada. my ayah dengan mak still kat Italy sebab ayah ada kerja kat sana. so, my mum accompany him lah. sambil tu boleh lawat my sis yang study dekat Polland. kak cik dah balik awal pagi tadi. dia buat short course cuti sem ni. esok dia ada exam. so, good luck la okay! ecah, dia baru je balik asrama. Pak Long yang hantar. kalaulah aku sudah memiliki lesen P, tak perlulah susahkan orang lain untuk hantar adik bongsu aku ni.

antara semua adik beradik aku, aku lebih rapat dengan kak cik dan ecah. entah kenapa aku sedih pulak bila diorang dah balik. sedangkan kak cik pun akan balik semula selasa ni. lepas habis presentation. teringat aku malam khamis lepas. tak tau siapa yang mulakan dulu. berborak borak sampai lewat tengah malam. 2 jam non stop. banyak yang kitorang story. pasal family, kawan kawan, dan banyak lagi. gelak sakan weh. seronok berborak sampai tak sedar masa berlalu. rasa sunyi bila korang tak ada. korang baru je balik, tapi aku dah rindu. beberapa malam ni, kitorang tidur bersama. satu katil. sempit pun tak kisah. seronok je. tp malam ni, kena tidur sorang sorang la nampaknya. huhu..


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.