Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


our first anniversary - nak bagi apa eh?

Monday 21 June 2010 | 22:52:00 | 6 comment(s)

oh, tak sabar nak tunggu 6 July ni.
kenapa?
it's my 1st anniversary with my sayangs!
ahaa, can't wait okay!

tak sangka pejam celik pejam celik, hampir setahun kitorang berkawan.
sepanjang ni, suka duka berkongsi bersama.
eventhough selalu gaduh, nangis, tapi kitorang dekat di hati.
i love u guys sooo much!
thanks for being such a wonderful friends.

mulanya, aku je yang bersemangat.
sbb belum habis sem lagi aku dah sibuk bagitau yg anniversary kitorang 8/7 ni.
saja nak ingatkan. tahu diorang tak ingat pun.

korang mesti pelik, apasal la aku perlu ingat benda remeh ni.
entah, aku ingat pon sebab hari tu hari 1st aku kat uitm.
i mean after orientation week.

teringat waktu tu aku sesat. tak tahu kelas pagi kat mana.
diorang pon sama. terserempak dekat fac bisnes.
dalam demam tu, aku gagahkan juga datang kelas.
maklumlah 1st day.
gladly jumpa diorang.

since then, kitorang rapat.

teringat jugak, petang tu aku tak datng kelas AIS sebab tak larat.

diorang sms aku. baru beberapa jam kenal, tapi diorang ambil berat pasal aku.
thanks friends.

waheeda cadang nak tukar tukar hadiah.
aku setuju je. walaupun tengah pokai. kihkih.
tapi, aku tak tahu lagi nak bagi apa.

agak agak korang nak bagi apa eh?


waheeda & tiqa - bestfriend forever!
sayang gila kat korang! :)




Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.