Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


tak jadi driving. pasar malam isnin

Tuesday 29 June 2010 | 00:52:00 | 4 comment(s)

dah lama weh aku tak sambung belajar driving. tak ada masa. so, ingat time cuti ni aku nak habiskan. tinggal sikit je kelas. actually patut dah lama habis, but my ayah pay untuk 20 class. tu pasal tak terhabis. sabtu je koko. payah la. sebab jarang balik pon. tapi, bila cuti ni ada jugak halangan. mulanya aku dah malas gila la. lagipun da tinggal lama. tapi disebabkan rasa tercabar dengan kawan aku yang lain yang amik lesen cuti ni and akan buat test jpj, aku pon paksa diri aku. tapi, pak cik sabri tu kerja. so, kalau nak weekdays kena petang. aduh, lemah rasanya. aku tak suka. sebab petang, jalan confirm jam!

hari sabtu lepas patut ada la. but my lesen dah mati rupanya. tak perasan pon only 3 months. so, renew lesen and plan amik hari ni. but malang tak berbau, hujan turun dengan selebat lebatnya. seperti menghalang aku untuk belajar. dalam hati, harap haraplah hujan ni berhenti. aku ni dahlah takut nak belajar time hujan ni. lebat pulak tu. 5.30pm, pak cik sabri msg, nak kelas jugak ke? susah nak belajar hujan lebat ni. so, i postponed la to this wednesday. tomorrow cannot. dah ada planning. harap harap rabu tak hujan la. tolongla, aku nak habiskan cepat ni. uhuhu..

tak jadi drive, tukar plan pergi pasar. memandangkan cuti pon nak habis, and minggu ni last kat rumah. ajak kak cik pergi pasar malam. habiskan duit je aku ni. huhu. jalan kaki pergi pasar. beli macam macam. bernafsu tengok makanan. kihkih. kitorang beli ice blended (yummie yum), taufu fa, apam balik kecik, bakso, putu mayam and gula kapas. seronoknya.. hehehe.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.