Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


aku ingin jadi seperti 'mereka'

Thursday 15 July 2010 | 23:53:00 | 5 comment(s)

aku ingin jadi seperti mereka. mencurahkan idea dalam penulisan. aku ingin menulis dan aku suka menulis. aku teringin untuk memiliki karya sendiri. karya penulisanku sendiri. aku suka berada dalam dunia khayalanku sendiri. yang mana hanya ada diri aku dan impianku. aku masih mencari dan terus mencari idea. aku sedang menuju ke arah itu. cuma, buat masa ni, aku tak ada minat untuk menulis. sejak buka sem ni, aku ingat boleh la aku menyambung menulis. tetapi idea ku terbantut. aku jadi blur. aku nak menulis. tapi, setiap kali aku ingin menaip, seperti ada sesuatu yang menghalang. semua yang aku ingin tulis, terbang begitu sahaja. aku tak nak putus asa. aku tetap dengan impianku ini. memandangkan minat aku yang mendalam terhadap dunia novel, apalah salahnya kalau aku ingin mencuba. mana tahu suatu hari nanti aku boleh jadi seperti mereka...



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.