Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


cerita hari ini

Thursday, 15 July 2010 | 20:29:00 | 0 comment(s)

aku terjaga dari lena. terasa tak selesa. aku memegang perutku. cuba menyambung tidurku balik. aku bersuara perlahan, sakitnya perut. tekakku terasa ingin muntah. loya. aku paksa diri sambung tidur. 20 minit kemudian, aku bangun lagi. masih sama. cuma tak ada rasa loya. mandi and siap pergi kelas. aku terasa tak mampu untuk berjalan. kakiku sangat sakit. lenguh semakin terasa. aku paksa diri aku sebab memang setiap hari aku berjalan ke kelas. menapak kaki ke menara. aku cuba tahan sakit, lenguh itu. lega apabila sampai juga.

kelas pertama, maf330. aku seronok dapat lecturer tu. terlalu baik and comel. aku boleh concentrate dengan sepuasnya. tak mengantuk walaupun aku tidur lewat sebab menghadap lappy tengah malam. huu. next kelas, audit. satu apa aku tak faham. dari mula sampai habis, satu pun tak masuk dalam kepala aku ni. puas la aku cuba concentrate, tapi tak nak jugak. minda aku ni dah melayang sampai mana pon aku tak tahu. tambahan pulak, suasana yang begitu dingin, air cond terpasang kuat. aku kesejukan. petang, kelas tax. hari ni kitorang belajar tentang agriculture expenditure. aku agak pening sekejap. sebab encik rashid dah campur adukkan semua jadi satu. aku tak tahu nak tulis note macam mana. cuba jugak fahamkan.

habis kelas, aku ambil uniform baru. baju no 3 sispa kat pejabat pentadbiran baru kat belakang mawar. teruk aku dan kawan sispa ku dipermainkan. kena gelak habis. terasa bodoh pulak rasanya. nak marah pon ada. penat penat ni, habis kitorang kena main. kononnya laluan tu dah cuci. so, kena tanggal selipar. kitorang tanggallah. lepas tu, encik lan suruh aku lilit belt kat leher 2 kali. dah kena main tadi, aku dah jadi blur. ikut je la. kena gelak lagi. aku pun tercengang la. ouh, berani diorang mainkan aku. serious, malu. senget lah diorang ni.

membeli belah pula kat mawar. tengok cucur udang, pergh! sedap kot. tergoda aku. rm1 untuk 2 keping. besar kot. kenyang aku hari ni. kenyang perut suka hati. huhu. :). ouh, pasal baju uniform tadi, kena otter lagi lah nampaknya. baju besar, seluar kecik. terseksa aku kena kempiskan sikit perut ni nak cangkuk seluar tu. pelik betul. baju besar, seluar jahitnya kecik. tak patut. terbang lagi duit. next week rabu maybe pakai baju ni. and wajib pakai g kelas.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.