Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


curi masa

Thursday, 1 July 2010 | 02:00:00 | 6 comment(s)

oh, aku tak tahu nak buat macam mana ni. hari ni baru start packing. barang tak beli lagi. tomorrow beli kot. sabtu akan balik ke shah alam. ah, tak suka. dengki sangat diorang dengan aku sampaikan kena balik sabtu. eh, bagilah aku balik ahad. ada apa malm tu? boleh bagitau aku tak? kalau tak penting, aku malas nak balik awal. haha. nak tak nak, aku kena paksa diri aku balik sabtu jugak. sedih. cuti sem kali ni paling sekejap aku rasa. aku rasa tak puas. terasa baru lagi aku bercuti. aku malas tau tak.

oh, sekarang aku sedang packing baju. aku pening la. tak tahu nak packing macam mana. baju macam banyak je bawa. tengok tu, nak bawa. tengok ni, nak bawa. melampau betul. takkan kau nak bawa semua cik aida oi. kuikuikui. aku tengah malas nak kemas ni. so, aku curi masa jap. online la.. xp


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.