Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


kaki ku melecet teruk. selesema mula menyerang

Wednesday 28 July 2010 | 17:06:00 | 2 comment(s)

today, for the 1st time aku pakai uniform pergi kelas. perasaan? tak tahu la. biasa saja. cuma rasa bangga sikit. huu. but aku tak tahu la tanggapan orang macam mana. mungkin pelik kot. entah. but aku asyik diusik atiqah. sebabnya pelik warna seluar kitorang. tak kena. nak buat macam mana, baju sispa memang colour tu. huu. everything is new. from baju, name tag, lencana PA, kasut potong. sakit kaki ku berjalan pergi kelas. tahan saja. sampai kelas, buka kasut, lega. tapi tiap kali aku jalan, sakit tu makin terasa. alahai, kaki ku dah melecet. teruk pulak tu. tahan, tahan. ingat nak beli plaster, tapi dah habis. sampai teratai 3, aku terus buka kasut and berkaki ayam menuju ke bilik.

oh, selesema dah datang menyerang. tekakku terasa perit dari semalam. not sure kalau akan demam. but i hate selesema. hai, peritnya rasa.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.