Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


kaya betul aku sem ni

Thursday 15 July 2010 | 00:30:00 | 6 comment(s)

2 weeks studying in part 3 menduga aku. awal awal lagi aku dah dibebani dengan assignment yang boleh kira berlambak. berduyun duyun datang. dah lah mood belajar tak ada lagi. sikit la. bukan tak ada langsung. ala, awal awal sem, relaksla, bak kata kawan aku. huhu. oh okay, poket aku ni dah hampir kering. tapi tiba tiba aku terasa kaya pulak. huuu. buku teks mak aih, mahal kot. tebal tebal pulak. tiba tiba sayang nak keluarkan duit untuk beli. (beli benda lain tak sayang pulak eh). hahaha.

nota kaki;
entry pendek je malam ni. aku dah nak masuk tidur. kelas awal pagi. chow cin cau. =)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.