Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


lecturer entrepreneur hensem?

Wednesday 7 July 2010 | 17:14:00 | 1 comment(s)

disebabkan aku ponteng kelas semalam, aku terlepas something.
kata classmate aku yang pergi kelas ent petang semalam, lecturer tu lelaki.
hensem pulak tu. baik. haha.
apa lagi, tepuk tepuk tangan la aku.
tak sabar nak masuk kelas ent jumaat ni.
gara gara lecturer tu. huahuahua.
orang pergi kelas, nak belajar. aku usha usha. haha.
and berita baik untuk kitorang, selasa tak ada kelas pukul 4 pm lagi.
kelas ent dah bawa hari isnin, pukul 2.10 pm.
and jumaat petang dah bawa pagi jumaat.
waa, seronok. xD


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.