Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


oh, i ♥ SALE!!

Tuesday 13 July 2010 | 21:47:00 | 4 comment(s)

i ♥ sale!!
sale buat aku teruja.
buat aku rasa nak memiliki semua.
haha.
fyi, aku baru je menghabiskan duit aku yang memang sedia nak habis ni.
sangat sengal.
kata nak jimat habis la sem ni.
tapi, nampak je sale, ehem, aku digoda.
puas aku tahan.
fikir fikir, ala tak mampu la pulak.
nak jugak.
so, aku ketepikan niat aku untuk berjimat and beli new bag untuk pergi kelas.
tapi, bukan aku dah beli bag baru ke untuk sem ni?
nafsu nafsu. huhu..

before ni, aku de bagitau yang bonita ada sale 70%.
hari tu aku terlepas. tak beli kat sunway.
and i thought yang sale tu until last sunday sbb sunway sampai hari tu je.
tup tup kat bonita sacc mall tadi, terpampang depan kedai 70%!!
bag harga RM129@70% = RM 38.70 je.
tak nak lah lepaskan peluang.
keluar duit, and bayar.
bag tu dah jadi mine. :)

nota kaki;
petang tadi aku sekali lagi ponteng kelas bel. oh, jahatnya aku. apa nak jadi daa. huu.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.