Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


seharian bermodul. bersengkang mata untuk presentation

Sunday 18 July 2010 | 21:01:00 | 5 comment(s)


hye bloggers! sorry la for not updating my blog recently. sangat busy dengan meeting, preparation untuk presentation and module. minggu ni for me sangat memenatkan. tak larat rasanya. kejar sana, kejar sini. semuanya kena buat. sangat pack. sedangkan baru 2nd week sem baru. jumaat, tergesa gesa cari maklumat memandangkan group aku 1st group to present. mulalah menggelabah sebab bab 1 tak banyak dalam buku. cepat pergi ptar cari bahan. sakit hati pulak tu bila akak fotostat suruh kitorang sendiri fotostat. dia memang ajar. tapi, kitorang banyak kali buat kertas tersangkut, takkan la tak nak tolong langsung. bebel nya kat kitorang. kitorang nak fotostat beberapa helai je, bukan 1 buku. takkan la itu pon susah nak fotostat kan. panas betul. lagi panas bila salah seorang dari ahli group kitorang macam tak buat apa apa. dah lah main balik. maklumat tak cari. dah tu, time discussion, tengok je. tak membantu langsung. hello, this is grouping work. sakit hati tau!

asalnya nak wat discussion kul 2 ptg, tapi disebabkan kitorang masih kat ptar, kul 3 lebih baru start. perut yang meragam terpaksa dibiarkan. mati selera bila kerja tak selesai. pukul 4 lebih nak pukul 5, baru lah makan. lega.. sabtu, habis koko, tergesa gesa pergi pkns cari kedai yang boleh alter baju uniform. terbang lagi duit. nasiblah. tempahan dah full kat pkns, pergi pulak kat pas. nasib baik ada. penat berpusing pusing, jalan jalan. kul 6 petang baru balik. sampai bilik, tergesa gesa cari point untuk presentation maf. malam tadi aku tidur awal, kul 10.45 mlm. mata aku mengantuk sangat. tak cukup tidur.

aku gagahkan juga bangun pagi tadi disebabkan hari ni ada modul. asalnya, aku plan nak turun kl, wat treatment dengan pakar kulit. memang setiap ahad aku pergi. tapi disebabkan modul ni, tak pasal pasal aku kena tunda. nasib baik esok cancel kelas etr. so, habis tengahari tu, aku terus gerak g kl. penatnya..

satu hari modul buat aku rasa mengantuk. tapi, aku tak boleh tidur lagi sebab esok ada presentation. ada lagi yang tak selesai. aduh, dahlah, esok pagi. risaunya..



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.