Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


Tag by jijie

Thursday 22 July 2010 | 23:51:00 | 0 comment(s)

lately ni, entry entry aku agak kebosanan sikit. aku tak tahu nak tulis apa. macam nak tulis, tapi bila dah bukak, tak tahu nak tulis apa. dalam kebosanan, ada penyelamat datang membantu. thanks to jijie, sebab bagi aku sesuatu untuk ditulis dalam blog ku ni. huhu.


1.apa nama blog anda dan kenapa letak nama itu:
'a untuk aida'. aku ni bukanlah kreatif nak letak nama2 yang meletop letop. disebabkan nama aku ni aida, aku letak sebagai nama blog aku. 1st huruf, a. so, jadilah a untuk aida.

2.ape nama URL blog dan dari mana datangnya nama itu:
booboo-chacha.blogspot.com. mula mula buat blog, pening jugak kepala aku ni. nak letak nama url apa untuk blog. tetiba terlintas pulak kat kepala ni booboo. then, datang pulak chacha. awal2 awal dulu, ada the kat depan tu. then, aku tukar.

3.ape method dalam penulisan anda:
macam macam. aku ni suka menulis. apa yang terlintas, tu yang aku tulis. dulu, skema jugak blog aku ni. sekarang, lebih sempoi. huhuhu.

4.pernah rasa nak hapuskan blog?sebab musabab:
tak pernah. aku sayang blog aku weh. mana boleh buang.

5.pernah ahli keluarga anda baca blog anda:
pernah. cuma adik adik aku je yang baca.

6.ape perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik:
terpulanglah. hak masing masing. diorang berhak bagi pendapat.

7.bila blog anda diberanakkan?
18/6/2009. setahun lebih dah aku berblogging.

8.siapa orang pertama yang tahu anda ada blog:
adik aku, kak cik. dia pon buat blog jugak. lagi lama dari aku.

9.perasaan anda bila orang berkata tentang blog anda di sekolah:
di sekolah tak pernah la. sebab tak wujud lagi pon blog ni time tu. kat u ni adalah. segan kot bila diorang bagitahu yang diorang baca.

10.10 orang seterusnya akan di tag:
blogger yang boring macam aku. tak tahu nak tulis entry apa. silalah ambil tag ni untuk hilangkan bosan. huhuhu.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.