Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


awak tipu awak dosa, ni bulan ramadhan..

Friday, 27 August 2010 | 13:53:00 | 1 comment(s)

alkisah, nak dijadikan cerita, pada suatu petang, aku berjalan jalan cari makan kat bazar. dalam kesibukan, kesesakan ramai, h/p aku berbunyi.

aku: "aduh, kacau betullah."

waktu tu aku tengah pilih lauk berbuka. aku baca mesej tu.

??: 'hi. boleh berkenalan?'

siapa pulak ni? nombor tak dikenali.

aku: "sape ni?"

sekali lagi mesej masuk. aku baca,

??: "saya nurliyana."

siapa pulak ni. tiba tiba je nak kenal. dah tu, dia tu perempuan pulak tu. aku tak segera balas. 5 minit lepas tu, mesej masuk balik.

??: "tak pe la kalau awak tak nak kawan. bye.'"

aku pun terus balas.

aku: "awak ni silap hantar mesej kot. saya ni perempuan."

aku ingatkan dia cakap sorry la kan, sebab tersalah hantar mesej, tapi nak tahu apa dia jawab?

??: "ye ke? awak tipu awak dosa, ni bulan ramadhan."

geli hati aku baca weh. kelakar betullah minah ni. apa, dia ingat aku ni lelaki ke? sejak bila jantinaku bertukar. aku pon balas,

aku: "tak ada maknanya nak tipu. saya memang perempuan."

lepas aku balas mesej tu, terus minah tu tak balas. aku dah agak da. mesti dia malu salah orang. huhu.



Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.