Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


membilang hari

Monday 30 August 2010 | 14:14:00 | 1 comment(s)

aku suka esok sebab esok merdeka, tapi aku tak suka sebab esok aku tak ada masa untuk diri sendiri. huu. esok patutnya hari cuti aku, hari rehat aku. tapi satu hari dari tengah pagi sampai malam, aku akan sibuk. 330 pagi nanti aku dah kena ready dengan uniform ku untuk gerak pergi stadium bukit jalil. entah tidur entah tak malam ni. aku takut, kalau aku tidur, aku terlajak. nampaknya aku tidur awal la malam ni. lepas berbuka, tidur la. huhuhu. tak boleh, nanti perut buncit. aku tak nak jadi cik muncit. ;pp aku tak sabar weh. sedang membilang hari untuk pulang ke rumah. 4 hari lagi. aku juga tak sabar nak hujung minggu ni sebab lagi sekali aku akan pergi sabah dengan percuma. free flight with mas. jelous? tolong jangan jealous. wakaka. lama tak naik mas. excited ni. huhuhu. aku juga tak sabar nak tunggu raya. excited nak pakai baju baru and of course, aku mahu duit raya banyak. ;)). and sudah tentu lah, aku tak sabar nak bercuti! chow.. =)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.