Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


oh sakitnya kepala!

Monday, 9 August 2010 | 23:04:00 | 2 comment(s)


serius sakit gila. dari tengahari tadi tak hilang hilang. akibatnya aku nekad ponteng dua kelas hari ni. bukan disengajakan. memang kepala sakit sangat, badan pun rasa lemah je. selesema dah menyerang balik. bersin banyak kali. adui, tak tahan aku macam ni. sampai sekarang sakit kepala tu ada lagi. petang tadi, pukul 3 lebih aku terus tidur. aku dah tak tahan. berdenyut denyut. aku kunci jam pukul 5 petang. ingat nak bangun. tiba tiba lagu ost cinderella man yang aku buat sebagai alarm masuk dalam lena. terbuai aku dengar. akhirnya aku terjaga. kepala sangat berat. mata susah nak buka. aku matikan jam. sambung tidur lagi. 6 lebih aku terjaga. sakit lagi. aku malas nak bangun. tidur balik. pukul 740 aku terjaga. sakit tu ada lagi. kalau ikutkan nak tidur lagi, tapi aku terpaksa juga bangun sebab dah magrib. takkan aku nak tidur lagi kot. 4 jam lebih tu. tak pernah aku tidur selama ni. i mean, bukan tidur malam. tidur petang la. biasa aku tidur paling lama pun 2 jam je.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish ❤ 2013.