Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


ready? get set.. gooo!! ;p

Monday 23 August 2010 | 15:42:00 | 10 comment(s)


hello bloggers! selamat petang. macam mana hari korang hari ni? aku hari ni terperap je dalam bilik. tak ada kelas. kot la. haha. esok aku ada test lagi. tapi tak habis study lagi. tahu, hari ni aku mengantuk sangat. kalau ikutkan tadi, mahu je aku sambung tidur. tapi tak elok tidur lama lama. puasa ni. huhuhu. sekarang ni pun, aku dah malas gila nak study. so, aku prefer online la. ceh, macam pandai je aku ni. tak reti reti nak study. janganlah nnti time aku jawab esok + lusa macam paper test audit semalam. 'terbaik' okay. haha. terbaik la sangat. terbaik untuk dapat markah buruk atau lebih tepat teruk lah. serius weh, aku tak tahu aku jawab apa semalam. part c tu la. sakit hati aku. aku rasa semua salah. mati la ai, kalau tak de markah kat situ. aku rasa aku lagi suka jawab paper law (time sem 1) compare dengan subjek ni. benci benci. hush..

mood nak study memang tak ada lagi la. so, ingat hari ni nak menunaikan janji aku kat semua follower blog aku ni. eh, ada ke aku berjanji? dah janji, tak boleh mungkiri tau. huhu. aku tak berjanji depan depan. niat kat hati je, nak blogwalk ke satu blog ke satu blog. so, nak tunaikan sekarang la ye, since nak hilangkan rasa mengantuk yang melekat lekat ni + no mood untuk study. ;)

to followers setia; bersedia la anda untuk di'blogwalk' oleh aku. kuikui. oh ya, aku tak mampu nak blogwalk semua hari ni. slow slow. but try to to do a.s.a.p! =)


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.