Story Begins Here
say(s) hello

Ka-ching Ka-ching!


Hello There!




👱🏻‍♀️ Nurul Aida
👀 27
👜 Accountant

👩🏻‍💻fb : Nurul Aida Mohd Noor
👩🏻‍💻twitter : aida_purplish
👩🏻‍💻instagram : _nurulaidaaa

Shout To Me

letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.


Thank You



Big Thanks


Template By: Intan Aqilah
Basecodes By: Yaya
Re-Edit By: Aida Purplish


semalam..

Wednesday 25 August 2010 | 22:48:00 | 7 comment(s)

semalam aku sedih.
kenapa?
semalam aku rasa geram.
kenapa?
semalam aku rasa kecewa.
kenapa?
semalam aku rasa menyesal.
kenapa?

semuanya gara gara lauk berbuka ku.
aku sedih, aku geram, aku kecewa, aku menyesal.

nak dijadikan cerita, semalam aku fikir fikir nak makan apa untuk berbuka. destinasi mestilah dc. kat situ ada bazar. aku pusing pusing. kuih pelita, sedapnya. terus aku beli. nyum nyum. then, aku cari juadah apa yang best. aku pandang gerai nasi lemak kukus. tak jadi lah nak beli. RM4. so, decide pergi kedai makan situ je. tak pergi tempat biasa. sebab ada satu gerai ni ada kari daging. wah, aku suka. lauk favourite aku. kat dc ni mana lah ada lauk ni. yang ada ayam, ikan. daging punya la susah nak jumpa. bungkus masuk dalam plastik. then, nak cari sayur yang sedap. pecal!! wah, sedapnya.. aku pun terus la amik, bungkus masuk plastik. time nak byr tu, mak cik tu kata harga makanan aku RM6.50. what! untuk pastikan yang aku ni tak silap dengar, aku tanya lagi sekali. muka aku dah berkerut seribu dah. mula la tunjuk muka tak puas hati. ala ala gengster gitu. wakaka. aku tak silap dengar la. aku tanya la untuk confirmation, harga kari daging and pecal tu. korang tahu rupanya pecal tu RM3 tau tak? adoiyai. pecal memang mahal ke weh? aku tak tahu. berat hati aku nak bayar time tu. kalau la, aku boleh menghilangkan diri. aku biar je lauk tu, blah. tapi aku manusia biasa. sedih gila aku. buat pertama kalinya, aku makan nasi harga above RM5. dengan harga tu aku boleh beli dua hari punya lauk berbuka tau.


Older Post | Newer Post


All rights reserved ® aida purplish 2013.